0
|
PS442018
|
PS
44/2018
|
Rapportering: Et løft for flere læreplasser
|
Dokumentet finnes ikke / er ikke lagt ut
|
|
Åpne protokoll
|
EPHORTE
|
0
|
PS452018
|
PS
45/2018
|
Innspill til Opplæringslovutvalget for videre behandling i fagpolitisk utvalg i Østlandssamarbeidet
|
Dokumentet finnes ikke / er ikke lagt ut
|
|
Åpne protokoll
|
EPHORTE
|
0
|
PS462018
|
PS
46/2018
|
Høring: Forslag til felles fagskolestrategi for fylkeskommunene på Østlandet
|
Dokumentet finnes ikke / er ikke lagt ut
|
|
Åpne protokoll
|
EPHORTE
|
0
|
PS472018
|
PS
47/2018
|
NDLA - Nasjonal Digital LæringsArena - Orientering om årsmelding for 2017
|
Dokumentet finnes ikke / er ikke lagt ut
|
|
Åpne protokoll
|
EPHORTE
|
0
|
PS482018
|
PS
48/2018
|
Ungdataundersøkelsen i videregående skole i Østfold
|
Dokumentet finnes ikke / er ikke lagt ut
|
|
Åpne protokoll
|
EPHORTE
|
0
|
PS492018
|
PS
49/2018
|
Medieproduksjonsløpet etter endring i utdanningsprogrammet
|
Dokumentet finnes ikke / er ikke lagt ut
|
|
Åpne protokoll
|
EPHORTE
|
0
|
PS502018
|
PS
50/2018
|
Grytidlig innsats - Årsrapport for 2017
|
Dokumentet finnes ikke / er ikke lagt ut
|
|
Åpne protokoll
|
EPHORTE
|
0
|
PS512018
|
PS
51/2018
|
Godkjente lærebedrifter
|
Dokumentet finnes ikke / er ikke lagt ut
|
|
Åpne protokoll
|
EPHORTE
|
0
|
PS522018
|
PS
52/2018
|
Orientering - Ny ordning om overgang fra Vg1 studiespesialiserende til yrkesfaglige programområder på Vg2
|
Dokumentet finnes ikke / er ikke lagt ut
|
|
Åpne protokoll
|
EPHORTE
|
0
|
PS532018
|
PS
53/2018
|
Orientering om kvalitetsdialogen mellom fylkeskommunen og kommunene i Østfold 2017
|
Dokumentet finnes ikke / er ikke lagt ut
|
|
Åpne protokoll
|
EPHORTE
|
0
|
PS542018
|
PS
54/2018
|
Orienteringssak - nasjonalt tilsyn etter opplæringsloven - voksnes rett til videregående opplæring
|
Dokumentet finnes ikke / er ikke lagt ut
|
|
Åpne protokoll
|
EPHORTE
|
0
|
PS552018
|
PS
55/2018
|
Orientering om politikerbesøk til de videregående skolene våren 2018
|
Dokumentet finnes ikke / er ikke lagt ut
|
|
Åpne protokoll
|
EPHORTE
|